FASHION

DE 20 MEEST INVLOEDRIJKE PERSOONLIJKE STIJL MODE FASHION BLOGGERS OP DIT MOMENT

DE 20 MEEST INVLOEDRIJKE PERSOONLIJKE STIJL BLOGGERS OP DIT MOMENT

Chiara Ferragni, Hanneli Mustaparta en Nicole Warne.  Foto: Clemens Bilan / Stringer

Chiara Ferragni, Hanneli Mustaparta en Nicole Warne. Foto: Clemens Bilan / Stringer

Persoonlijke stijl bloggers krijgen soms een slechte rap-caricatured als mooie, hersenloze meiden die zich uitzoeken voor hun camera-wielding vriendjes  en hun resultaten op een WordPress blog plaatsen. Maar in de afgelopen tien jaar zijn deze onafhankelijke uitgevers een echte kracht geworden in de mode-industrie – niet alleen vooraanrijzers op modeshows, maar ook grote campagnes en samenwerkingen met merken. Ze worden regelmatige gasten op tv-shows zoals ‘Today’ En ‘America’s Next Top Model’, en draaien hun blogs in multimillion-dollar bedrijven. Sommigen zijn huishoudelijke namen geworden.

Doorgaan met onze jaarlijkse-ish traditie, geven we vandaag onze 2015-ranking van de meest invloedrijke persoonlijke stijl bloggers ter wereld uit. Deze lijst ziet er heel anders uit dan in 2013 . Dit is waarom. Ten eerste, we hebben elke blogger uitgesloten die haar empire heeft uitgebreid tot het punt dat het blog niet meer alleen over haar gaat. ( Leandra Medine , Garance Dore en Emily Weiss  vallen in deze categorie.) We hebben ook ervoor gekozen om te concentreren op degenen die meer schrijven over persoonlijke stijl dan iets anders. (Dat betekent het verlaten van lifestyle- en fotoblogers.) We hebben meer internationale bloggers in overweging genomen, aangezien het internet globaal en allen is. En we hebben het vernieuwd naar blogs die regelmatig meer dan vrouwenkleding dragen dan mannenkleding.

Waarom hebben we het veranderd? Omdat de rol van #influencers verandert, en we voelden ons alsof deze lijst een betere weergave is van wat er gebeurt in een bepaalde beroemdheidsfiche.

Om de ranking te bepalen, beschouwden we:

  • Instagram, Twitter, Facebook, YouTube en Pinterest volgers, evenals websiteverkeer. Deze cijfers hebben ons een momentopname gegeven van hoeveel mensen deze bloggers elke dag bereiken.
  • Brand extensions. We gaven rekwisieten aan bloggers die hun invloed hebben gebruikt om originele producten te creëren.
  • Het factor. We hebben gepraat met industriële insiders over wie adverteerders nu op het hart zijn en wie de meeste producten verplaatst via affiliate links.
  • Google News zoekopdrachten. Headline makers werden beloond voor het uitbreiden van hun bereik buiten hun eigen netwerk.

Nadat we de cijfers hadden geknoopt, werden er echt getallen, via Excel, beloond met deze lijst:

Chiara Ferragni.  Foto: Jason Merritt voor Getty Images Entertainment

Chiara Ferragni. Foto: Jason Merritt voor Getty Images Entertainment

1. Chiara Ferragni, De Blonde Salade 
De 27-jarige Italiaanse, die nu in Los Angeles woont, heeft het grootste bereik van elke individuele mode blogger op onze lijst, met meer dan 3 miljoen Instagram volgers . Ze is een wereldwijde ster, zo populair in Europa als zij in de VS. Bovendien zijn de links van haar site verkeers- en omzettingsgestuurd, volgens veel van de merken waarmee ze met haar heeft gesproken. Ze werd ook onlangs vernoemd naar een deskundig panel dat de korting voor de LVMH-prijs van 2015 zal helpen bepalen . Oh, en zij deed de omslag vanLucky magazine’s februari nummer  samen met collega bloggers Nicole Warne en Zanita Whittington.

2. Aimee Song, Song of Style 
Song, 28, is een in Los Angeles gevestigde interieurontwerper waarvan de straightforward street-style shots haar populair hebben gemaakt met merken en lezers. Song heeft ook een ongelooflijke Instagram – 1,9 miljoen – en heeft hard gewerkt om ook haar YouTube-publiek te bouwen, met meer dan 28.000 abonnees op haar kanaal .

3. Wendy Nguyen, Wendy’s Lookbook 
Nog een LA-gebaseerde blogger, Nguyen, 31, is bekend om haar YouTube-kanaal , dat momenteel 600.000 abonnees heeft. (Haar video van 2011, ’25 manieren om een ​​sjaal te binden ‘ is meer dan 29 miljoen keer bekeken.) Nguyen’s standpunt is uniek omdat ze in het fostersysteem is opgegroeid en haar ervaringen voor haar lezers heeft geopend.

Kristina Bazan.  Foto: Frazer Harrison voor Getty Images Entertainment

Kristina Bazan. Foto: Frazer Harrison voor Getty Images Entertainment

4. Kristina Bazan, Kayture 
Deze Swiss-blogger, 21, heeft een indrukwekkend bereik op Facebook – met meer dan 1,1 miljoen likes – naast een grote aanwezigheid op Instagram, Twitter, enz. Bazan is een favoriet van high- Eindmerken: zij heeft onder meer met Louis Vuitton, Hugo Boss en Piaget gewerkt.

5. Julie Sariñana, Met vriendelijke groeten Jules De 29-jarige blogger, die in Los Angeles woont, begon haar site in 2009 – vroeg in vergelijking met veel van haar collega’s. Haar makkelijke, aanpakbare stijl heeft goed vertaald in haar eigen lijn van t-shirts , gedrukt met vaak inspirerende, af en toe oneerbiedige citaten.  

6. Rumi Neely, Fashion Toast 
Neely, 31, heeft Fashion Toast in 2007 gelanceerd . Haar bijzondere blogstijl – foto-zware posten met koele kleding en model poses – heeft veel invloed gehad op de generatie influencers die haar hebben gevolgd. Terwijl Neely samen met gevestigde merken in het verleden samengewerkt heeft, heeft zij onlangs haar eigen lijn gelanceerd. Bent u mij , een verzameling slippersjurken, kraanbroekjes en duidelijk gesneden tees, staat bekend om zijn specificiteit. Voor fans die Neely’s stijl willen volgen – en er zijn er genoeg van – is er niets meer perfect. 

7. Nicole Warne, Gary Pepper Girl 
Een van de drie bloggers om Lucky ‘s February 2015 te landenCover, de Sydney-gebaseerde Warne, 25, lanceerde Gary Pepper als een e-commerce site in 2009. Warne begon bloggen en modelleren van de kleding als een manier om de website te bemarken en in 2011 was het een van de grootste Online vintage retailers in Australië. Echter, het jonge ondernemer’s bijproject werd binnenkort het belangrijkste evenement en in 2012 sloot ze het e-commerce-been van Gary Pepper af om zich te concentreren op haar bloggedreven tasen.

Blair Eadie.  Foto: Cindy Ord voor Getty Images Entertainment

Blair Eadie. Foto: Cindy Ord voor Getty Images Entertainment

8. Blair Eadie, Atlantische-Stille Oceaan 
De Eadie van New York, 29, is bekend om haar toegankelijke, maar opgevoede, modebenadering. Gebaseerd in San Francisco toen ze het blog lanceerde, heeft Eadie als merchandiser gewerkt voor merken als Gap en Tory Burch, wat betekent dat ze een professionele rand heeft bij outfit posts. En merken vinden het leuk om met haar te werken omdat ze een reputatie heeft om lezers om te zetten in shoppers.

9. Julia Engel, Gal Meets Glam 
De Engel, 23, gevestigd in San Francisco, wordt gezien als een up-and-comer in de ruimte. Ze heeft al een grote volgende platforms, van  Pinterest naar Instagram, geamuseerd . Appel op dezelfde soort lezers die de mooie esthetische van Lauren Conrad aanbidden, Engel’s site is makkelijk te navigeren, met veel mogelijkheden om affiliate links te kopen.

10. Nicolette Mason 
Mason, die een maandelijkse kolom voor Marie Claire schrijft en haar eigen collectie voor Modcloth in de herfst heeft ontworpen, is op dit moment een van de meest in-demand bloggers. De 29-jarige schrijver speelde een rol in de promotie en sociale media rond Target’s nieuwe plus-collectie Ava & Viv  en is ook een ontluikende tv-persoonlijkheid, die stijladvies aanbiedt over programma’s waaronder ‘Today’ en ‘Good Morning America’. Mason is opmerkelijk omdat zij haar blog gebruikt als platform om grotere sociale problemen te bespreken, waaronder race, seksualiteit en lichaamsbeeld.

11. Shea Marie: Peace, Love Shea 
De Los Angeles-gebaseerde blogger en tv-gastheer, 27, heeft de high-fashion-ontmoet-Zuid-Californië look-merken opeten. Ze heeft gewerkt met Dior, Gucci, H & M en Guess.

Bryanboy.  Foto: Dimitrios Kambouris voor Getty Images Entertainment

Bryanboy. Foto: Dimitrios Kambouris voor Getty Images Entertainment

12. Bryanboy 
De OG fashion blogger en beste vriend van Fashion Toast ’s Rumi Neely, de New York-gebaseerde Filippijnse broeder Bryan Gray Yambao, heeft getransformeerd van een online dagboekhouder naar een beroemdheid en mode-inloper. Terwijl andere bloggers uit zijn tijdperk van de kaart zijn gevallen, is Yambao (32) relevant gebleven door uit te brancheren. Gedenkwaardige projecten omvatten een collectie met furrier Adrienne Landau en een hostplek op verschillende seizoenen van ‘America’s Next Top Model’.

13.  Elin Kling
De New York-gebaseerde Kling, die Zweeds is, was een van de eerste bloggers die samenwerken met een merk op een collectie. (In 2011 lanceerde H & Meen Kling-ontworpen lijn.) Maar haar fantastische stand-alone label, Toteme , heeft Kling, 31, omgezet van een blogger naar een volwaardige ontwerper.

14.  Zanita Whittington
De Aussie in Stockholm, 28, was een van Lucky ’s februari cover stars. Samen met modelleren en bloggen is Whittington ook serieus over fotografie. Haar site is een soort van “hoe” voor aspirant bloggers, met service stukken bij het starten van een blog en het bouwen van een publiek .

Gabi Gregg.  Foto: Ilya S. Savenok voor Getty Images Entertainment

Gabi Gregg. Foto: Ilya S. Savenok voor Getty Images Entertainment

15. Gabi Gregg, Gabifresh
Een van de drie plus-size bloggers gekozen om te staren in de campagne voor Target’s nieuwe Ava & Viv-  collectie, begon Gregg haar blog in 2008 toen ze geen baan op het gebied van mode journalistiek kon vinden. Nu 28 en gevestigd in Los Angeles, is de blogger verschenen op de ‘Today’ show, ontworpen een uitverkochte badkledingcollectie , en heeft samengewerkt met merken waaronder Misguided, Nordstrom en Laura Mercier.

16. Danielle Bernstein, We Wore What
The New York-based blogger, 23, begon haar site als een FIT undergrad gretig om de stijl van haar medestudenten vast te leggen. Het is snel omgevormd tot een persoonlijk stijlforum, wat leidde tot een ontwerpproject met Topshop.

17. Jessica Stein, Tuula Vintage 
Deze Sydney-based blogger, 25, besteedt een goed stukje van haar tijd op reis en deelt haar avonturen via Instagram. (Ze is momenteel geparkeerd in de Maldiven.) Merken als Dior Beauty-partner met haar om de voor de hand liggende redenen: ze heeft geweldige smaak en een benijdenswaardig leven.

Susanna Lau.  Foto: Cindy Ord voor Getty Images Entertainment

Susanna Lau. Foto: Cindy Ord voor Getty Images Entertainment

18. Susanna Lau, Style Bubble
Voor altijd de no. 1 blogger aan fashion insiders, is de 31-jarige Lau nu een van de leidende stemmen van de industrie. Terwijl haar creatieve outfitposten nog steeds gewaardeerd worden, is ze nog meer geliefd voor haar scherpe opinie, die bijdraagt ​​tot publicaties zoals Elle UK en  Business of Fashion , evenals het regelmatig op haar eigen site posten.

19. Chriselle Lim, The Chriselle Factor
Met een enorme YouTube-opvolging biedt de Los Angeles-gebaseerde kledingstylist, 29, haar publiek veel tips en trucs via video. Zij heeft gewerkt met merken waaronder Coach and Banana Republic.

20.  Jane Aldridge, Sea of ​​Shoes
Een andere bloggenpionier, de Dallas-gebaseerde Aldridge, begon haar site op 15-jarige leeftijd. Echt jaar later is ze er nog steeds op, met regelmatig partners zoals Lovegold en Cartier.

pinit fg en rect red 28 - DE 20 MEEST INVLOEDRIJKE PERSOONLIJKE STIJL MODE FASHION BLOGGERS OP DIT MOMENT

.

Related posts

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *